Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Tok en test i stad, og jeg er GRAVID!!!! Er helt varm og kald om hverandre her ;-) Synes å huske at det var en sånn "terminutregner" på bim sist jeg var gravid, men kan ikke finne den.... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Den er fortsatt på barn i magen rett under forumlisten på venstre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå