Treningsmamma har født ♥ Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Her kan dere lufte dere litt om dere har behov for det- eller om det har skjedd noe kos som dere vil dele Kjenner at jeg kjeder meg med to syke barn hjemme og alene om dagen.
Koala *g07* Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Er også hjemme med sykt barn, men skal nok tilbake i hverdagen imorra heldigvis. Gått litt vel mye i dvd i uka som har gått. Hehe. Så denne dagen har egentlig ikke vært så anneledes enn de andre. Så ikke så mye spennende her idag. Imorra derimot er det kursdag på jobben, med spennende tema, så det bli bra
Mammaen til Isak Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har vært hos legen, og tatt en haug med prøver fordi jeg ikke føler meg bra. Jeg har i allefall ikke influensa.. men fått beskjed om å ta det med ro..noe som passer heller dårlig nå midt i oppussingsprosjektet. Jeg sitter med fargekart til oppunder øra og savner noen å diskutere med ;o) Samboern er å jobber i huset....og jeg sitter hjemme aleine.... Kjeeeeeeder meg....Blir laange dager når man er aleine ja..
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Har vært ekstremt lat i dag. Surfet alt for mye på nett og gjort lite fornuftig....
CMH Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Har hatt en helt grei dag på jobben, gått tur med en sutrete baby hjem i vogna på vei hjem fra jobben.. Også skal jeg klippe meg kort i morgen, så det er jeg litt spent på
ormeynglet Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er gressenke mens gubben er borte 3 dager i forbindelse med jobb. Er sliten enda etter fødsel for 3 uker siden og har blitt forkjølt og fått øyekatarr (stilig!!). Kjenner jeg er oppriktig glad i gubben for den jobben han gjør nå om dagen med henting og bringing av barn i barnehagen. I dag har jeg levert og henta mine 3 små med minstemor på 3 uker i bilstol i tillegg. Herligheten sier jeg bare! Logistikken med 4 såpass små barn er en utfordring!! Nå er de klar for barne-tv og pygme'en sover, mama like:))
LadyLuck & Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 ått "hove ut av ræva" og vaska kjeledressene til ungene =)
3småtroll♥ Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Her har dagen gått til levering av lillemann, vaksinering av meg, hjemmom og spiste lunsj med de to eldste så var det videre til neste sted å vaksinere mellomste snuppa. Eldste er hjemme om dagen pga mest sannsynlig svineinfluen så hun måtte være alene hjemme mens vi var avgårde. Så var det hjem med mellomste, til byen å hente astmamedisiner til mellomste (som de selvf hadde faxet til feil apotek...) neste stopp var barnehagen å hente minste også var det hjem å begynne på middagen. Nå er diverse barnehageklær vasket og hengt opp og neste vask er i gang i maskinen. Sengen til min kjære lille sengevæter skal også legges på nytt.... Moro når mannen jobber em.... Herlig dag! Ja, ja- nå har vi fått unna det hvertfall. Så krysser vi fingrene for at vi ikke har blitt smittet av eldste allerede for da har jo vaksinen ingen effekt... Ellers så har minste lagt seg for kvelden og jentene har spist havregøt og badet så nå skal de i seng så snart barne-tv er ferdig! DA skal mamma slappe av da;)
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 i dag er jeg superfornøyd:-)) Har saget ned 6 busker av hekken. Har en DIGER hekk som burde vært skjært ned for sikkert 7 år siden (har 20 busker igjen da:-(). Og så har jeg stablet opp en halv palle ved. OG bekkenet gjør ikke vondt ennå. Rekord!! Da må man jo bare være fornøyd:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Er veldig fornøyd om dagen =) Innimellom kvalmeanfall og soving =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå