Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere

Jeg flytter over hit idag, og er 12 uker på vei. Men har de siste tre dagene opplevd for første gang å få brun utflod..ikke mye, men nok til at jeg blir skikkelig nervøs. Ikke særlig smerter, men kjenner at ting skjer der nede. Jordmor her i bygda, sa hun ikke hadde bra nok utstyr til å garantere hjertelyd, og ultralyd må jeg ev bestille privat hvis jeg absolutt må før ordinær. Var til tidlig ul i en annen by i uke 7 og så/hørte hjertet slå.. Håper selvsagt det er fosteret som vokser! Noen som har noen beroliggende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brunt utflod i fra uke 6-9 og alt var fint med den lille :-) Det trenger ikke å bety at det er noe galt. Du har jo sett det lille hjerte slå og da er det veldig liten sjanse for at noe går galt. Du må huske på at nå i uke 12 skal livmoren komme opp av bekkenet og da er det også veldig vanlig med disse mensen murringene. Jeg hadde tatt en privat ul om jeg hadde vært deg for da hadde du vært helt sikker på at alt er bra :-)

Skrevet

Tusen takk for svar : ) Jeg kommer til å ringe imorgen for å få en privat ul, så får jeg klarhet i situasjonen, og forhåpentligvis se at det vokser der inne. Godt å høre at andre har hatt lignende erfaringer og at det har gått bra!

Skrevet

Jeg har ikke spotta, men legen min sa at hvis det skulle skje i uke 12-14 så var det helt normalt. Morkaka har ligget langt nede og vil nå komme lengre oppover i bekkenet og i denne forbindelse med dette så er det visst normalt at det kan blø litt...

Skrevet

Jeg opplevde det samme i uke 11 i forrige svangerskap og uke 7 med denne, begge gangene gikk det fint (eller har gått fint så langt, er uke 24 nå).

Jeg bestilte privat UL i uke 12 for å se at det var liv og alt så bra ut, jeg klarte ikke å vente til uke 19 og ordinær UL.

Lykke til.

Skrevet

Dessverre måtte jeg helt hit til 2 trimester i uke 12+1 før det gikk galt. Fikk en styrtblødning igår der alt kom ut. Vondt vondt på alle måter..og et sjokk! Det var første prøverørforsøk, men vi har heldigvis frosset ned flere befruktede egg. Har snakket med fertilitetsklinikken idag, og vi kan sette inn etnytt embryo allerede om etpar mnd. Takk for meg sålenge, så kommer jeg tilbake på nyåret heldigvis : )

Skrevet

Huff, så trist. Beklager så mye.

Skrevet

Så leit at det ikke gikk bra. Føler med deg. Heldigvis vet dere nå at det kan lykkes, du har faktisk vært gravid! Krysser fingrene hardt for neste forsøk!

Pass godt på deg selv (har mistet tre selv før det nå har gått bra så jeg vet hvor tøft det kan være i tiden etterpå). Neste gang klaffer alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...