moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Mine sloss og krangler like masse som de er bestevenner. Storesøster er 4 1/2 år og lillebror er 2 år og 3 mnd. Men, hvis lillebror biter eller slår storesøster, så sitter hun bare og ser på og gråter! Hun går ikke ut, gir ikke beskjed til voksen. Når hun så er lei eller kommer på det, så tar hun igjen, og de gråter på tur. Så hvis jeg er i dusjen, på do, henter posten eller hva det er, så banker de jo nærmest skiten ut av hverandre =O Det går jo bra, men lurer på om det er vanlig at de bare sitter der og tar i mot bank??
2smågull Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 her sloss de ikke så mye. de diskuterer mere. Liiitt slitsomt å høre på til tider!..
alvis Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Her er det ganske mye slossing, ja. De krangler mye og det er umuligt å prøve lage middag, lese avisen eller gå til postkassen. Lillebror har nettopp blitt 2 år og kan være ganske fysisk. Biter og slår. Storebror tar nesten aldri igjen fysisk men det blir mye grining. Storebror er ekspert på å erte men blir sen sint og lei seg når lillebror tar igjen. Jeg føler kanskje at det er blitt litt bedre de siste par mnd. Men det er utrolig slitsomt syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå