dete Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 ... i håndflata. Reiste seg opp og tok i panelovnen under vinduet. Hylte plutselig hysterisk. Måtte dra han vekk fra ovnen, og det kom vabler med en gang. Ringte legen og fikk beskjed om å sitte med hånda hans en halvtime i vann. Han hylte, og vrei seg, og jeg måtte tvinge hånda hans nedi balja. Sikker på at han har blåmerker etter fingrene mine på armen. Vi fikk komme til legen og han satte på en salvebandasje. Fikk konstantert 2 gradsforbrenning. Stakkars liten! Huff, måtte bare dele dette med noen. Selv om det nok var mer vondt enn alvorlig var det ganske treumatisk for begge to... Nå drar han seg rundt på gulvet her. Blid som en lerke og nesten uanfektet. :-)
alvis Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Uff da. Stakkars gutt og stakkars deg. God bedring
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Uff stakkar liten!! Det var ikke godt!
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Huff, akkurat det samme gjorde min yngste da han var 6 mnd!! Stakkars lille din! På min gutt vises det ikke. Han hadde også andregrads.
dete Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Tusen takk, dere! Blemmene var ekle men hele, og det var visst nok bra, sa legen. Nå sover han godt i senga si, men jeg ga han en stikkpille før jeg la han. Det går nok bra. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå