Gå til innhold

Vaksinert


mjm88

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men er vaksinen tatt. Føler jeg har tatt det rette valget både for min egen del, babyen sin del og andre rundt meg. Noen andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skal vaksinere meg på torsdag. Jeg faktisk gleder meg til å bli ferdig med det snart.Ser fram til å ikke tenke mer på dette og ALDRI lese mer innlegg om svineinfluensa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var akkorat det jeg også tenkte når jeg tok vaksinen! Å hadde det også sånn at det var mye frem å tilbake, men tok til slutt. Å bare det å slippe å tenke på det mer er jo en lettelse i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Nå er vi ferdig med det og slipper å bruke mere energi på det. Deilig å kunne konsentrere seg om svangerskapet og alle gledene som kommer i tiden fremover igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også bestemt meg for det. Må jo stole på det folkehelseinstituttet sier.

 

Også var jeg innom jordmor for kontroll i dag og da fikk jeg time til vaksinen. Jeg ble så glad, for jeg hadde sett for meg lange køer for å få tatt vaksinen. De starter egentlig med å vaksinere risikogruppene mandag 2. nov., men jeg fikk time fredag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta den på fredag, enig med dere her at det blir deilig å få det gjort og slippe å tenke på det og vurdere det noe mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som tar det valget. Jeg er på vei til helsestasjonen nå for å ta vaksinen, men jeg gruer meg pga tvilen...skal/skal ikke :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestemt meg for å ta den på mandag. Noen som har fått bivirkninger? Må bare spørre. Jeg og tror helsemyndighetene bare vil oss godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den på tirsdag og har ikke merket noe annet enn en litt øm arm. Men det er vell vanlig etter alle slags vaksiner. Sprøyten var liten og kjente knapt at de stakk. Ingenting å grue seg for vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vaksinen i går, og syns det er deilig å slippe med vurdering frem og tilbake hva som er det rette. Nå får vi bare slå oss til ro med at det rette er gjort, og håpe at det ikke kommer noen stygge senskader av vaksinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var veldig usikker lenge... men endte med å ta vaksinen i går, og har slått meg til ro med den avgjørelsen nå...

noe øm/vond skulder over stikket, men ellers går det bra ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringte de i fra lege kontoret, å spurte om jeg ønsket å ta vaksinen, da sa jeg like gjerne ja til den,.

 

Men må si jeg har vært skeptisk, men det blir sprøyte i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har barn her og har dere vaksiner dem i samme slengen?

 

Har ei jente på 2 år som går i barnehagen og er SÅ usikker på om jeg skal vaksinere henne...:/ Synes dette er vanskelig. Den ene dagen vil jeg ta den ,og samtidig gi den til jenta mi, mens den andre dagen vil jeg ikke... :/

 

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnen de sier, men nå i kveld kom det frem på nyhetene at Sveits har laget sin egen vaksine og som er tilsvarende den andre.. Forkjellen er PENGER!!

 

Jeg tok vaksina i dag, sammen med eldstegutten som har astma. Vondt i skuldra og litt småfeber, men greier meg fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok den på onsdag og vært i fin form:) eneste som det ser ut som om de fleste får, bare litt vondt i armen over stikkstedet:)

 

var mye fram og tilbake her også,men da legen tilbydde meg den etter samboer ble syk var det ingen tvil:) fornøyd med valget og håper og tror det var det rette:)

 

lykke til med deres valg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...