Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette? samme som på anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både du og partneren hadde vært så flinke og sluttet røyke og snuse for flere år siden, men så oppdager du nå at han har sprukket og snust i smug i to måneder.

Vil gjerne ha noen tanker om dette.

Anonym

legger ut dette for ei som ville ha det ut hit, men hu ville forbli anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt hvordan det er hos dere, men vi bestemte oss for at vi skulle kutte ut røyking og snusing da vi flyttet og ikke bruke penger på noe som er såpass dyrt når vi har stramt nok budsjett fra før av. Hadde jeg funnet ut at samboeren min hadde begynt å røyke eller snuse igjen hadde jeg blitt sur for at han hadde brukt penger på noe vi ikke skal bruke penger på. Hadde dette vært tilfelle hos oss så hadde han ikke hatt sjanse til å snike unna så mye penger i 2 måneder. Han hadde behøvd å lyve og komme opp med unskyldninger på hva han hadde brukt pengene på.. Det er det jeg hadde blitt sur for, at han brukte penger vi egentlig ikke hadde og løy om hva de ble brukt på.. Det at han sprakk i seg selv hadde jeg ikke blitt sur for..

Skrevet

Det kommer jo ann på om han har løyet om det eller ikke.

Dersom jeg fersket mannen i å snuse/ røyke hadde jeg nok ikke lagt så mye i det annet en å si jeg var skuffet, vil ikke at ungene skal se det /ha det i hus. Dersom han hadde løyet om det hadde jeg blitt sinna!

Her i huset er det mye vi kan skvære opp så lenge en er ærlig -løyner derimort tolerere jeg ikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...