Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Min baby på 6 mnd tilbys pupp ofte. det er blitt vår rutine. Han dier hvertfall en gang i timen og spiser ca 10 min per gang. Han begynner å bli god og rund, men hs er fornøyd med vekten. Ville han ha diet så ofte om han ikke var sulten? gulper så og si aldri.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 hvorfor i alle dager spiser han så ofte? du kan utmerket venne ungen til å ete mer enn den egentlig har bruk for, det er ikke bra i lengden.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 En baby på 6 mnd bør gradvis tilvennes vanlig mat siden mm ikke lenger er nok. Jeg synes også 10 min hver time høres mye ut for en så stor baby. Noen babyer ammer for kosens skyld.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 men så lenge bebisen ikke er overvektig er det da ikke noe problem vel? MÅ alle ha HELT LIKT spisemønster for at dere hespetrær her inne skal være fornøyde eller??? Nei HI fortsett som dere gjør. det er sikkert helt perfekt for dere. om mor og barn trives, så hvorfor ikke
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 En gang i timen? Hvor mye sover han da og vekker du han hver time??
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du og barnet er komfortabel med så hyppig amming går det nok bra. Når du nå utover begynner å tilby h*n mer og mer fast føde vil nok behovet for amming avta. Etterhvert som han spiser mer mat, vil h*n nok drikke sjeldnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå