2 tette - med flette Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Går det an ? Tenkte jo å bestille en flyreise til våren, og vil jo ikke vente så lenge med å bestille. Jo lenger jeg venter jo dyrere blir det jo. Men i det jeg skulle bestille billetter kom jeg til å tenke på at vi skal jo ha billett til babyen i magen, og man må jo skrive opp navn og fødselsnr osv.. :/ På ryanair må man jo tilogmed ha nr på passet, men det er vel kanskje bare når man skal sjekke inn online, og trenger jo ikke gjøre det før nærmere turen. Noen som har gjort dette før uten å ha noe navn eller noe klart ?
HeidiL Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 jeg har nettopp kjøpt billetter til Sør Afrika neste sommer og snakket med KLM (som vi skal fly med) ang at hun ikke er født ennå. Han forklarte at jeg bare skulle ringe tilbake etter at vi har fått fødselsnummer og pass til henne også lager de en billett til henne og linker den til våre billetter... hun skal jo ikke ha eget sete, så da er det ikke fare for at flyet er fullt ) Vet ikke om dette gjelder for ryanair også, men ville ringt kundetelefonen og spurt...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Vi har bestilt billetter til Miami til sommeren, men billett til babyen må etterbestilles så fort vi har fått fødselsnr, navn o.l.
ksl75 Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg fikk beskjed om å legge inn en fiktiv fødselsdato (termin) og så ta kontakt med reisearrangør etter fødselen for at de da kan legge inn korrekt info.
rødt&blått Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Ring inn bestillingen du, så får du beskjed om hva du skal. Jeg måtte etterbestille til snuppa, ikkeno farlig sålenge hun er under 2 år pga at hun ikke får eget sete. Dette var SAS og Sterling..
Betti spaghetti Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 På Norwegian krever de et navn, så vi har gjettet oss til jente. Skulle det bli gutt så kan vi endre det siden mot et gebyr.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Vi bestilte flybillett (på norwegian) hvor vi oppgav "ukjent" som navn, og så endret vi det uten å måtte betale gebyr etter at gutten var kommet ut, og hadde fått navn. Ikke noe problem.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Vi bestilte sydentur gjennom apollo. Der stod det bare baby og "navn kommer senere" i papirene vi fikk. Så ga vi dem dataene de trengte når det nærmet seg avreise. Vi bestilte i sept, snakket med dem på våren en gang og reiste om sommeren. Babyen ble født i oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå