Gå til innhold

Bestille fly billetter til ufødt barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an ?

Tenkte jo å bestille en flyreise til våren, og vil jo ikke vente så lenge med å bestille. Jo lenger jeg venter jo dyrere blir det jo.

Men i det jeg skulle bestille billetter kom jeg til å tenke på at vi skal jo ha billett til babyen i magen, og man må jo skrive opp navn og fødselsnr osv.. :/

På ryanair må man jo tilogmed ha nr på passet, men det er vel kanskje bare når man skal sjekke inn online, og trenger jo ikke gjøre det før nærmere turen.

Noen som har gjort dette før uten å ha noe navn eller noe klart ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, gjorde det for 3 år siden med første og gjort det igjen nå. Det var hos SAS. Skrev inn den datoen jeg bestilte som babyens fødselsdag for du kan ikke legge in f eks termin dato. Går ikke på systemet. Så skrev vi navnet: Baby og vårt etternavn. Det var det hun på SAS sa den gangen, så vi gjorde det samme nå. Tror så jeg ringte når ungen var født og oppdaterte fødslesdato og navn, har tenkt å ringe dem når barnet er født denne gangen og.

er du tvil så kontskt flyselskapet, de kan jo ha forskjellige rutiner på det.

Skrevet

Ja, jeg får vel ringe og høre med ryanair.. de som er billigst dit vi skal, er bare ufattelig dårlig kundeservice, så tror jeg man må betale 35 pund ekstra for å bytte navn etterpå.. hehe :)

Kanskje jeg skal prøve sas jeg også. Bra det hvertfall går an der da, begynte å få litt panikk over at jeg skulle vente i over 7 uker til med å bestille ;)

Skrevet

Bestillte via Ving her tidlig i høst. Der skulle jeg bare skrive inn "baby" i fornavn og vårt etternavn som etternavn, og termindato som fødselsdato. Men jeg skrev en mail til dem først, da. Og fikk svar ganske raskt, så der var kundeservicen bra i dette tilfellet, iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...