Gå til innhold

Fra 2 til 1 dupp??? Når begynte dere med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 10 mnd som til nå har sovet to dupper om dagen. Men i det siste har han begynt å bli vanskelig å legge til andre duppen.

Han har sin første dupp mellom kl. 10-12 (sover ca. 2 timer) og sin andre dupp fra 15-15.30. Men som sagt så kan det ta lang tid før han sovner og da blir det nesten for sent med dupp nr. 2. Han må absolutt ikke sove etter kl 16 for da får jeg ikke lagt han kl 19.

Så nå står jeg litt midt i mellom hva jeg skal gjøre. Kan jo prøve å strekke første dupp til kl.11-13 og prøve å kutte ut andre duppen, men da får jeg en grinete unge de siste timene før kvelden.

Hva gjør dere? Og når gikk dere over fra to til en dupp om dagen? (Føler kanskje det er litt tidlig å begynne med 1 dupp når han er 10 mnd...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå husker jeg ikke helt hvor gammel datteren min var når vi gikk over til 1 dupp men hun var litt over 1 år iallefall.

Hvis han er veldig vanskelig å legge så kan det være en ide og prøve å forskyve første duppen litt og se hvordan det går. Når datteren min gikk over til en dupp sov hun også lenger.

Fungerer det ikke etter en liten stund så kan du endre det til to dupper igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...