Lavendel*06*10* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Hallo.. Dette er mitt 2 barn og jeg er nå 29 uker på vei. Rett under puppen ca , ved ribbeina mine på venstre side kjennes det ut som konstant press.. Det er kun på denne siden , og på samme sted hele tiden. Babyen sparker meg ikke der , så det er ikke derfor.. Kjennes av og til ut som det er litt tungt for å puste pga dette presset.. Noen som vet hva dette kan komme av?
luva* Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg hadde gjettet på et bristet ribbein....
Lavendel*06*10* Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det har vart en stund.. Altså noen uker.. Kan det være det da?
luva* Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Bristede ribbein må man bare la få lov til å gro av seg selv, og det tar gjerne flere uker før det begynner å gå over. Det er ikke sikkert at det er det som er problemet, men jeg synes det høres sånn ut.
HeidiL Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 mitt lille krapyl ligger med stumpen oppunder ribbenene mine på høyre side (UL hos jordmor på hver kontroll)..innimellom er presset usannsynlig vondt.. men det varierer i styrke, da.. er også 29 uker på vei. hun har gjort det i tre, fire uker, men blir verre jo større hun blir... så kan jo være det også, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå