Gå til innhold

Brødrasp til gratenger etc - hvordan


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tørker gamle brødrester og knuser det for å bruke til gratenger etc, hvordan gjør dere det? I ovnen, hvilken temp., hvor lenge etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemor raspet bare knekkebrød eller kavring og hadde over fiskegratengen :)

Skrevet

Jeg smuler opp og tørker på lav temp i ovnen. Smuler det enda mer når det er tørt. Varmluft ca 70 grader kanskje? Aldri tenkt over det, bare gjør det jeg..

Skrevet

Gjelder bare å få vannet ut av brødet. Skjærer du brødet i skiver tørker det vel greit i romtemp på etpar dager? I steikovn er det sikkert best med lav temp i noen timer.

Jeg rasper kavring eller "moser" ei vanlig skive over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...