Ranni Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Dere som tørker gamle brødrester og knuser det for å bruke til gratenger etc, hvordan gjør dere det? I ovnen, hvilken temp., hvor lenge etc?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Bestemor raspet bare knekkebrød eller kavring og hadde over fiskegratengen
Tommage♀♂ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg smuler opp og tørker på lav temp i ovnen. Smuler det enda mer når det er tørt. Varmluft ca 70 grader kanskje? Aldri tenkt over det, bare gjør det jeg..
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Gjelder bare å få vannet ut av brødet. Skjærer du brødet i skiver tørker det vel greit i romtemp på etpar dager? I steikovn er det sikkert best med lav temp i noen timer. Jeg rasper kavring eller "moser" ei vanlig skive over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå