TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er 21+3 uke og lurer på om jeg kan spise reker osv....
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Heia. Reker er det ikke noe i veien for at vi kan spise, men blåskjell og den slags har jeg hørt ikke er fullt så bra! Jeg elsker reker
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 jeg og elsker reker og skalldyr...
Lavendel*06*10* Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Reker og krabbeklør det eneste jeg vet du kan spise.. Det andre er jeg usikker på.. Mener det meste går bra
Fifrildi Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Gå inn på helsedirektoratet sine sider og dobbeltsjekk der. Mener etter hukommelsen (og det jeg da lever etter) at innmaten i huset på krabben er forbudt (men klør og det hvite i skjellet er helt fint), ikke et eller annet som er på kamskjell (men det regner jeg med at restauranter og sånt tar bort og har spist masse kamskjell!). Reker, kreps, blåskjell etc går finfint. Eneste jeg passer på er at jeg ikke spiser blåskjell fra buffet (fordi jeg en gang for noen år siden ble matforgiftet med det *grøsse*) og at hvis jeg er det minste i tvil om akkurat det ene skjellet jeg holder i hånden slenger jeg det til side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå