Gå til innhold

Begynner eg å få dårlig tid?? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er 13 dager til termin, og det er ingenting som er på stell og formen min er ikkje på topp heller.....

 

Sengen står i kjelleren, ikkje har eg pakket baggen ( til meg eller min sønn 2,5 år) og min mann er på jobb( altså vekke fra hjemmet, men kommer jo selfølgelig viss ting skjer) til neste uke....... Sist var alt klappet og klart tre uker før termin... hehe.. litt forskjell, ja....

 

Men eg har iallefall vasket og gjort klar dyne og klær :) Når eg tenker på dette får eg litt panikk, for eg er jo ganske lei og venter egentlig bare på at ting skal skje! (men har en følelese av at eg må gå litt over termin denne gangen også, gikk 14 dager over sist).

 

Jaja, pappen i huset får plenty å gjøre viss babyen kommer før tiden. Eg stoler 100 % på at han kan handle inn litt bleier og stelleprodukt til mammen og babyen, og ordne litt før vi kommer hjem.....

 

 

Måtte bare klage til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare!

Du har jo vært igjennom dette før!

Jeg har ennå over tre uker til termin, men senga er ikke i hus, ny bilstol skulle vi ha hatt, vogna sku vært klargjort og vasket over +++

Kjenner at jeg blir litt stresset når jeg tenker på hva som er å gjøre før babyen kommer, men trøster meg med at vi har egentlig alt vi trenger i hus. Og det som ikke er i hus....er 10 min unna i bil!!

Ønsker du at alt skal være så klart som mulig, så gjør 1 ting om dagen!

Det går seg nok til skal du se.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...