*Knerten* Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Da har jeg endelig fått UL i dag etter en uke med bekymring pga av blødninger, mild mensen. Har synes at alt er veldig rart fordi jeg har vært så sinnsykt kvalm og trøtt og sliten. Der var det LIV, et bankende hjerte, og plommesekk osv. Ble veldig glad og tårene trillet. Men kjenner at jeg fortsatt er så bekymret, da gynekologen sa at det kan være en begynende SA, men så ikke noe unormalt på UL, annet enn at hun så et felt på UL som var blod og som var å vei ut..Så jeg må belage meg på blødninger en stund. Samtidig ønsket hun meg tilbake om 14 dager.. Noen med erfaring, og vet noen hva som er årsaken til at noen har blødning i sv.skapet? Hun sa at det faktisk er 25% som blør under sv.skap som føder friske barn. Kan blødningen skyldes noe feil med foster? Takker for svar!
Carasnella Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Har også svart deg på det andre innlegget ditt tidligere. Opplevde noe av det samme som deg første gangen jeg mistet. Blødde en ukes tid, fikk tidlig ul og da viste det et bankende hjerte og alt var visst i skjønneste orden. Fikk beskjed om å bare slappe av og nyte svangerskapet, for her sto alt bra til. Ti dager senre var jeg på ny ul (uke 9) og da var det dødt og jeg fikk utskrapning dagen etter. Var i grunn overhodet ikke forberedt siden jeg fikk beskjed om at alt sto bra til og at de var en veldig liten sjanse for at noe skulle gå galt når man hadde sett et bankende hjerte. Ikke så oppløftende svar jeg har til deg, sorry. Men krysser fingrene for deg, kan godt hende du er mye heldigere enn det jeg har vært. Og det _er_ faktisk ikke unormalt å blø litt i svangerskapet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå