Gå til innhold

Jeg er mer bekymret for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at det skal komme mer snø til vinteren enn jeg kan klare å måkke, at farmor ikke trives på sykehjemmet, at jeg skal bli avhengig av 7th Heaven, at jeg kanskje drikker litt for mye kaffe enn jeg burde, at mormor som er dårlig til beins skal skli på glattisen, at resten av boka jeg leser skal være like kjedelig som den har vært til nå, at jeg skal få en tøff fødsel, at jeg skal gå tom for bensin igjen, at jeg må borre i en tann som er vond, at klærne mine lengre ikke vil passe, at barnet mitt vil bli navnløst og jeg er mer bekymret for at Alexander Rybakk skal lage en ny "radio-vennlig-låt" enn jeg er bekymret for svineinfluensa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne var faktisk ganske så god :o)

Tror egentlig at de aller fleste er LITE bekymret, men det skrives så mye at man kan ikke la være og tenke på den, goså "renner det over" nå og da.

Har også mange ting jeg er bekymret for som kommer før bekymringa for svineinfluensa; KAn vel henge meg på og nevne

...At jeg får positivt svar på undersøkelsen på sykehuset i morgen (altså, at jeg ikke har en sykdom),

at barna mine alltid har venner og slipper og gå alene på barnehage/skole,

at hele familien holder seg friske,- og da tenker jeg ikke på virus/bakteriefri, men god helse generelt,

at jeg får beholde denne jobben jeg har til evig og alltid,

at det kommer sne til jul,

at vi får en sykdomsfri jul (og DA tenker jeg på forkjølelse, oppkast ol (o: )

at katten vår faktisk trives hos oss, selv om den ikke er så sosial (omplasseringskatt)

at en kompis av meg ikke blir syk når han skal dra på sydentur med onkelbarnet sitt (indirekte- av svineinfluensa), tenkt så trist for de to gutta (han er voksen, gutten er 8 år),

at bestmor lever mange,mange år ende (hun nærmer seg 90)

at håret blir AKKURAT som jeg ønsker det neste gang jeg drar til frisøren, og ikke bare NESTEN som sist :o)

at de sultrammede i Kenya får hjelpen de trenger, ikke bare som nødhjelp, men slik at de ikke får behov for nødhjelp never again!!!

at alle barn som aldri har opplevd kjærlighet og ømhet i hele sitt liv en vakker dag får det gode liv de faktisk fortjener, med den lykke og trygghet det gir

NB;- denne listen er selvfølgelig ikke satt opp etter mine prioriterte bekymringer..Noen store, andre små, men dog, de er mine, og de er større enn bekymringene for hva som skjer den dagen vi får svineinfluensaen i hus :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...