Gå til innhold

Ang. vaksinen (influensa) er det sant at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man har influensaen i kroppen og da tar vaksinen kan man bli veldig syke eller dø??

Leste noe om det, men vanskelig å vite hva som er sant og ikke.

Mine små er jo litt småsnufsete osv gjennom vinteren og jeg vet jo ikke om det plutselig er influensa eller noe. er jo ikke alle som blir sååå dårlige.

Vet ikke om vi skal ta den. Har en på 1 og en på 4 år. Uff vanskelig valg dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men nå er det jo sånn uansett vaksine så skal du være helt frisk og helst i minst 14 dager før du tar en vaksine....!

Vil tro det er sånn ang. svineinfluensaen også. Hør med helsestasjonen/fastlegen.

Vi har ei jente på 4 år, men avstår fra vaksinen alle mann.

Skrevet

Nei. Men det anbefales å være feberfri og i god allmenntilstand når man tar vaksine. Det gjelder alle vaksiner.

Skrevet

Det er bare tull!

Jeg måtte nemlig spørre da snuppa og jeg skulle ta den i dag siden eldste her mest sansynlig har svineinfluensa nå....

Jeg spurte da om hvordan det var dersom vi alt har blitt smittet og de sat at det bare var å ta vaksinen likevel (noe vi gjorde)

Det verste som kunne sje var at vaksinen ikke virket og at vi da fikk svineinfluensaen... så hvis vi nå blir syke så er det jo ikke så lett å skille mellom reaksjon på vaksinen eller svineinfluensaen. Det er jo litt dumt, men farlig er det IKKE;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...