Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Dette blir et lite klage innlegg, så er dere advart!! ) I mårra er jeg en uke etter termindato, og ingenting skjer. Alt er helt likt som det var for 1-2 mnd siden. Magen er lik, formen er lik osv. Eneste forskjell er at hodet er mentalt forberedt på at nå bør vell noe skje snart. Vil at knøttet snart skal komme ut, men tror det trives altfor godt inni magen gitt. Og det som tar mest på et meldinger på tlf fra svigermor, svigerinner, venner osv - som spør skjer det ikke noe snart da osv. I går sendte jeg bare svar til svigermor: du skal nok få beskjed skjønner du.. Håper jeg får et svar i mårra på hvor lenge jeg skal gå her å vagge. Skal på kontroll på sykehuset kl 9.20, håpe håpe noe skjer snart.. Sånn, fått ut litt frustrasjon..
Lene~mor til tre Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Skjønner deg veldig godt, håper det skjer noe veldig snart. Lykke til på kontrollen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Skjønner deg veldig godt. At du er lei mas i sær. Skjønner ikke at folk kan finne på å spørre om noe skjer snart?? Vet jo du like lite som dem!! Lykke til på kontroll i morgen:)) Håper du får noen fornuftige svar:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Pjuh, ja veit hva du snakker om. Gikk 15 dager etter termindato med førstemann. Og ul-termin var satt over 1 uke etter legens termin:s
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Ja,ja...noe positivt er det..Du VET at du i værste fall, bare har max 1 uke å gå....for det er vel ikke lov å gå mere enn 14 dager overtid. Noe jeg gjorde med begge mine, før jeg ble satt igang på den 15.dagen overtid på begge:) Noen ganger har jeg lurt på, hvor lenge overtid jeg egentlig hadde gått, om jeg ikke har blitt satt igang...??? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå