Bøtteknott Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Nå skulle jeg være smart for en gangs skyld... Jeg må bytte sim-kort i morgen, og da tenkte jeg å være smart å kopiere alt over på tlf.minne. For å unngå å miste alt som er på telefonen. Men når jeg skulle flytte alle bildene, var det ikke plass, så jeg måtte slette noen.. Og dermed så ble nesten alle bildene mine slettet !!!!! Alle bildene av Knotten er borte! *snufs* Jeg hadde så mange fine av han, helt fra han ble født og frem til nå. Også er alle borte... (Jeg har pøyd gjennom hele tlf på desperat leting) Jeg skal aldri være smart og føre var en gang til !!!
Mammaen til Isak Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Har du minnekort i tlf? som bildene var lagret på? I såfall tar du med det til fotobutikken og de hjelper deg og finne bildene igjen
Bøtteknott Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tror alle var på dette minnekortet inntil jeg flyttet dem over på tlf.minne. Jeg ANER IKKE hva jeg tenkte med. Men tenkte vel ikke.. Jeg tenkte sim.kort, og minnekort var ikke i mitt hode i det hele tatt.. Har null greie på tekniske duppeditter..
Mammaen til Isak Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Da tar du ut minnekortet og tar det med deg til fotobutikk
Bøtteknott Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 Det er jo nettopp det.., jeg overførte alle bildene fra minnekortet og til telefonminne. Det skulle vært en angreknapp på alle telefoner.
Mammaen til Isak Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ja men det er det som er greia,de finner igjen bilder på minnekort i 90 prosent av tilfellene! jeg slettet alle bildene mine på kamera en gang jeg, 400bilder fra en hel sommer, dro til fotobutikken og vips!! Så gi det et forsøk!
Bøtteknott Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Vips! Det liker jeg :-) Jeg gjør et forsøk i morgen, så får jeg bare krysse fingrene. Jeg har jo masse bilder av han på kameraet, men det var så mange fine på telefonen også. Så vi satser på "vips", vi :-) Takk mammaen til Isak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå