Gå til innhold

Hvor lenge varer kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3.gangs, men aldri vært plaget av kynnere før. Tror det er det jeg har nå, og det jeg lurer på er om hvor lenge varer slike? Mine har vært til og fra siden kl 7 i morrest, nå begynner jeg å bli temmelig sliten. Hva kan man gjøre for å få slutt på disse?

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 2.gangs og tror jeg opplever en del kynnere for tiden jeg også. Mye på kveldene, men kan være hele tiden. Jeg synes ikke det er sååå lett å kjenne når de slipper taket hele tiden, men er det vanlig kanskje?! Tror det skal hjelpe å bytte stilling ihvertfall! Og har du veldig mye, så si ifra til føden.

Er sine skikkelig vonde, eller ubehagelige!?

Skrevet

Jeg har hatt masse kynnere denne gangen, er nå 38+3. Mine varer opp mot 1 min. og mange timer i strekk. Hjelper ikke å skifte stilling heller.

Skrevet

Hadde mye kynnere sist, å da hjalp det å legge seg ned å ta det helt med ro.

Skrevet

Jeg også har dager hvor jeg opplever kynnere regelmessig. Slik som i dag som jeg hadde maserier og kynnere fra kl. 11:00 og regelmessig frem til jeg sovnet (ble så sliten av det) i 14:00 tiden. Nå er de borte. Jeg legger på en varmeflaske og det hjelper litt. Det hjelper også, som en av de andre skriver, å legge seg ned og slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...