Spent!!:) Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har en liten kar på 15 mnd som vi har så lyst til å male litt med! Har kjøpt fingermaling på bokhandelen som heter Fantasi. Ser nå (etter at jeg kom hjem) at det står ikke for barn under 3 år da de kan inneholde små deler! Skjønner jo at det kanskje ikke er det helt ideelle da. Har lite greie på dette og håper på hjelp fra dere erfarne småbarnsforeldre om evt. andre typer som er litt mer tilpasset de minste?? Og som kanskje heller ikke gjør noe om han skulle få putta fingra i munn, som jo disse små ofte gjør! hehe;) På forhånd takk for svar:)
ory Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei, Står 3 år på min maling også, men vi bruker den med stor glede. Sitter jo og maler sammen med henne da, er jo halve moroa det. Er litt spent på hva slag små deler det er i den malingen din?
Spent!!:) Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Ja disse små delene bekymrer meg litt!! Kan ikke se noen ved første øyekast hvertfall... Sto lite info på pakka også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå