Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en person i ledelsen der jeg jobber med litt personal ansvar. H*n er ung, men gjør en okei jobb. Saken er at denne personen har nettby, og skriver om ting som skjer på jobb i dagboken sin.. Jeg syns det er uprofesjonelt og ikke greit. H*n navngir ikke personer i innleggene sine, men man skjønner jo hvem dem er myntet på. Og folk som ikke jobber der spør jo i kommentarer hvem det er, også skriver h*n at h*n sender det på postmelding.

Kan stå ting som: Hard dag på jobb, visse personer klarer ingenting, og er så masete. Enda en ny dag på jobb hvor alt går galt. Hvorfor er det noen som ikke skjønner visse ting?! ****** er en totalt idiot som ikke klarer en dritt..

Denne personen hadde en en liten krangel med sjefen og la ut hele denne kranglene i dagboken sin.

Jeg er ikke venn med personen på nettby, men kunne fint lese alt, så dagboken er åpen for alle. Jeg har akkurat startet i denne jobben, men må si at jeg ikke liker det så godt. Og siden dette er i en butikk og vennene til denne personen kommer innom, så vet de jo godt hvem det snakkes om, blir en del tisking og hvisking i krokene. Man skulle ikke tro at dette var voksne mennesker..

Jeg har lyst å ta det opp med sjefen, men er ny og redd for å komme feil ut med folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....er vel ikke helt ditt problem dette....

Skrevet

Detter er selvfølgelig høyst uprofesjonelt. men jeg ville gitt vedkommende en sjanse. Snakk med han sel før sjefen. Hvis han ikke slutter med dette, er sjefen neste...

Skrevet

Skriv på Gjesteboken, og kanskje bare skrive at du har fulgt med på profilen en stund, uten å referere til noe som helst;) fin profil, eller noe slikt. Bare så personen er obs på at en kollega er der, og ser innom:)

Og et eller annet svada om at du har avtalt samtale med sjefen den nærmeste tiden. Uten å si hva det gjelder. Eller bare legg dette siste på forsiden på din profil, som en bisetning. Denne personen vil mest sannsynlig sjekke din profil etter at du har lagt igjen en liten hilsen, tror du ikke?;)

Denne personen klarer nok å legge sammen dette;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...