Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Herlighet, hvor har lille babyen min blitt av? Hun er jo blitt en lite barn nå, nesten ingenting igjen av babyfjeset, hehe.. Det er helt sinnsykt å tenke på at det faktisk har gått ett år siden hun kom til verden!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Grattis med 1 åringen:) Ja det går fort, jenta mi er snart 8 mnd, synes det går så fort! Håper dere får en fin feiring!!!
Glad_mor_85 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer så mye Sønnen min blir 1 til søndag, gått helt sykt fort, hehe. Er moro å se de vokse sånn, men tanken på at vi blir eldre for hver bursdag og er litt skummel hehe
Dotten Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 He, he. Tiden flyr ja. Snuppa her har ganske nettopp fylt 4 år!!!!!! Huff og huff. Men hun har nok arvet mitt "runde babyfjes" så hun ser fortsatt litt "baby" ut He, he. Ser i forhold til flere av barna på hennes alder. Men man blir tidsnok voksen Vel, gratulerer så masse med den aller aller første bursdagen til jenta di
kei80 Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 tiden går alt for fort!! Gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå