Gå til innhold

3D ultralyd idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutt ville ikke vise seg desverre.. Fikk bare se nesen og øynene et øyblikk før han tok hendene sine forran ansiktet og snudde seg innover og vi fikk ikke se mer :P

Men fikk høre at han hadde det bra, og følgte kurvene.. Legen trodde han kom til å ligge på ca 3400-500gram da han ble født :)

Ville bare fortelle det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig :) Hvor langt er du på vei? Hvor mye betalte du?

Skal på 3D hos jordmoren min i morgen. Er da uke 30 blank. Var forrige gang i uke 29, og hadde da uflaks med at jenta vår bare holdt navlesnora foran eller gjemte seg.. Men fikk mange fine bilder av morkaka og navlestreng, hahaha!

Håper på bedre resultat denne gang, for denne gang har vi ikke bra bilder fra ordinær UL engang. Det hadde vi i det minste sist..

Skrevet

Jeg er 28+3 idag og betalte 800kr fordi jeg fikk så dorlige bilder.. Skulle egentlig ut med1500kr for 3D bildene men det slapp jeg :)

Hehe jeg fikk også noen fine bilder der småen hadde hendene og navlesnora forran ansiktet, så det så litt forvridd ut.. ;)

Lykke til imorgen, håper at den lille din vil vise seg litt mer :D

Skrevet

Takk.

Skal betale 750 vi. Var hos en sånn privat kvinneklinikk sist, og der betalte vi mer husker jeg... men denne er hos min "vanlige" jordmor.

Skal sannsynligvis sette vaksine før vi sjekker babyen, så håper han smiler inni der..;) Sånn at jeg på en barnslig måte kan føle meg trygg på at jeg tok det rette valget ang vaksina..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...