Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er sikker på at barnet mitt har KISS/KIDD. Har undersøkt manuellterapauter i området og ingen av de har driftavtale. Betyr dette at jeg må dekke kostnaden for undersøkelse og behandling selv?? Jeg synes jo uansett det er verd pengene, men problemet er at jeg ikke eier nåla i veggen og allerede sliter med å få det til å gå rundt... Noen som vet om det finnes noe mulighet for å få refundert kostnadene? Kan noen legge ut på skravle for meg?? Har kjente her inne, og vil ikke at de skal vite at jeg sliter økonomisk. Derfor anonym...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Kiropraktor kan ta imot uten henvisning, du får ca 40-50 kr avslag(som de får refundert). Og de kan henvise videre ved behov. Men det koster litt hver gang, likevel. Jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd, men snakk med avt kiropraktor(eller hvem du velger), og hør om du kan dele litt opp betalingen.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 takk for tipset. Kommer ikke til å oppsøke kiropraktor. Har bare en i området og han har jeg ikke tillit til. Manuellterapaut trenger heller ikke henvisning og kan også henvise videre. De er mer utdannet enn en kiropraktor også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå