Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Har dere noen tips til kule dekorasjoner jeg kan lage til halloween? Har også lyst til å lage litt skummel og ekkel mat/kaker. Noen som har forslag?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ta en titt på denne siden Vi skal lage de marshmallowspøkelsene. Har også kjøpt inn orange og svart papp. Skal klippe ut katter, gresskar, edderkopper osv og legge utover bordet. Skal også ha svarte stearinslys og orange ballonger. Et annet tips er å kjøpe litt store appelsiner, kutte av toppen og ta ut innholdet og så lage øyne og munn som man gjør med gresskaret da får man mange små "gresskar" også. Hadde det ifjor og det ble skikkelig stemning.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 ha ha, glemte å legge ved linken da http://www.aktivioslo.no/halloween-oppskrifter.php
second_time Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Når jeg bodde i USA solgte de spindelvev på sprayboks. Det var skikkelig kult å dekorere med. Flere hadde også skummel musikk/stemme/latter ved inngangspartiet. Bokhandelen selger tegnepenner som har skrift som lyser i mørket. Bløtkake som er hvit av krem, men med en kniv midt i og rød konditorfarge/syltøy der kniven sitter og ut fra "såret". Muffins med skumle motiv er jo også en ide. Gele med øyne oppe i geleén (øyne kan du få kjøpt på Nille) Happy Halloween!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Du får kjøpt masse pynt på nille :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er halloween veldig utbredt de fleste steder nå? Har til dags dato aldri sett noen barn som går halloween her, så har heller ikke pyntet noen gang... Men jeg synes det virker gøy, og synes det er litt dumt at det ikke går noen her! Bor riktignok i en bygd, men det er 2500 innbyggere her, så da er det uansett merkelig synes jeg... Har så lyst til å uthule gresskar, de er så fine!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Her har det vært ganske utbredt i flere år. Masse barn som kommer på døra og går rundt i gatene her. Jeg bor på østlandet da så kanskje mer utbredt her. Jeg synes det er en kjempe gøy å feire halloween. Inviterer masse venner, kler oss ut i skumle kostymer og pynter så det blir skummelt. Lager masse god mat og så går ungene ut en tur for å gå trick and treat. Når ungene kommer inn igjen deles godteriet likt og vi spiser godteri og dessert. Når gjestene drar hjem ser vi på skumle filmer
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Aldri skjønt meningen med dette tullet jeg. 31 okt skal jeg og ungene sitte inne og ha en helt vanlig lørdag. De som kommer på døra her åpner jeg ikke for. Blir det for mye ringing på døra eller herverk tilkaller jeg politiet. Vi må få slutt på denne idiotiske feiringen som ikke har noe mening i det hele tatt NÅÅÅ!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Får ikke ungene dine LOV til å gå halloween? Stakkars. Det er jo ikke noe verre det enn å gå julebukk da.... Synes det er koselig jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Nei, de skal IKKE ut å skremme vettet av naboer og tigge til seg godteri. Synes du det er så rart???? Det går ann å ha litt oppførsel, man går ikke rundt å tigger på dørene til folk!!!!!! Hva er vitsen med halloween? Bare tull hele greia!!! Send hele dritten tilbake til det møkkalandet det kom fra!!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Til 14:28: Du er kanskje en smule hormonell? Må smile litt av deg nå
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Vi skal også ha halloween party med mange unger. Gleder meg kjempe masse. Har tenkt til å klippe ut litt figurer i farget papp og henne litt her og der. Til mat skal vi ha grønn spaghetti med nuggets Tenkte også å lage røde muffins og gele med øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå