Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Noen som vet hva som skjer på innskriving til skolen og sånn noenlunde hvor lang tid det tar?
nr.3 :) Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Regner med at du mener innskrivelse av førsteklassing til neste høst? Eldste min skal begynne på skolen neste høst og nå har kommunen lagt ut innskrivingspapirer på hjemmesiden til kommunen med frist 14.november. Du må også levere kopi av fødselsattest til barnet. Hvor lang tid det tar? Du skal vel ikke gjøre noe mer enn det? Får vel beskjed til våren hvis deres skole har besøksdag og foreldremøte før sommeren og hvilken klasse barnet kommer i. Eller var det noe annet du lurte på?
Nickey Mouse Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Var på innskrivning for et par uker siden. Da var det mini-skoledag. Varte halvannen time ca. Opprop, leste eventyr, fikk bok, blyant og viskelær, tegnet fra eventyret. Så var "elevene" ute på en omvisning på skolen sammen med de som skulle bli fadderene deres, mens vi foreldrene fikk info fra rektor inne i mellomtiden + registreringspapirer som vi kunne levere der og da (for de som husket personnummer for både foreldre og barn...), eller levere på skolen senere. Fødselsattest var det ingen som nevnte et ord om. Dagen ble avsluttet med bolle og juice til barna. En veldig fin dag. Gutten min er veldig klar for å begynne på skolen NÅ! he he!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg får mest sannsynlig ikke fri fra jobb. Noen har fortalt meg at jeg har krav på fri. noen som vet noe? Jobber ikke i stat/kommune noe som de gjør de osm mener jeg har krav på fri...
Mammaaaaaa Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 HÆ? Innskriving?? Tenk hvis noen kunne ha informert meg om dette...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå