Ronja&Odin Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 før dere tar vaksinen... linker: http://www.youtube.com/watch?v=SKyu_hY-dvw&feature=related http://www.nyhetsspeilet.no/2009/09/svineinfluensaen-en-kronologi/ http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=-1&flag=1&am p;id=1&ban=1 ikke ta vaksinen. den kan gi autisme, og det er farlige stoffer i vaksinen rett og slett
juni2010mamma Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke tenkt på å ta vaksinen uansett.. Helt uaktuelt, gravid eller ikke.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Takk for disse artiklene...leste den fra Nyhetsspeilet, og den var utrolig bra og troverdig. Jeg hadde egentlig tenkt å ta den, men så ble jeg gravid...Nå heller jeg mot å ikke ta den i det hele tatt - selv etter 12 uker.
Granny Weatherwax Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Har du kjørt litt kildekritikk på disse linkene her? På Nyhetsspeilet.no kan man blant annet lese om at Obama vil avsløre kontakt med utenomjordisk liv og andre godsaker. Stoler mer på helsemyndighetene enn slike organisasjoner.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Man burde nok søkt litt kildekritkk på helsemyndighetene også, mener nå jeg...ingen er jo enige med seg selv omtrent. Å alle fraskriver seg enhver form for ansvar enten man velger å ta vaksinen eller ikke. Jeg tror vi alltid vil kommer til å ha delte meninger om dette her - å det må vi bare respektere! Jeg syns det er bra at det kommer ut både fordeler og ulemper med å ta vaksinen. Det er et vanskelig valg å ta uansett!!!
Granny Weatherwax Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Vær for all del kritisk og sjekk ut fordeler og ulemper nøye, men ikke tro på alt som ligger på nettet! Hvis du kikker litt nøyere på f.eks Nyhetsspeilet så ser du at hele siden deres er full av utrolig teite saker! De klarer jeg ihvertfall ikke å ta alvorlig! Og den forskeren som alle refererer til sier i Youtube-klippet at en "elite" har som plan å ta livet av 5 milliarder mennesker her på jorden, og det er der vaksinen kommer inn? Seriøst? Folkens!
♥REBECCA♥ Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 det kan vist gjøre folk sterile også.. nei jeg skal værtfall ikke ta noe vaksine.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Nå har ikke jeg lest noen av de andre linkene, eller noen andre artikler på Nyhetspeilet.no. Jeg leste den ene artikkelen om infuensavaksinen, og den syns jaffal jeg var troverdig og godt argumentert.
Ronja&Odin Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2009 godt og se det ikke er bare meg som er skeptisk til vaksinen her... fant linkene på dinbaby... men fox news og 60 mitutes er gode kilder det da... ikke bare noe nettpjakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå