therese_23 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er 2 gangs å har hatt veer siden 3 i natt,men de er jo så svake å uregelmessige...kan det vær riktig?? førstemann fikk jeg gjevne veer helt fra start med ti min mellomrom, men nå er det allt fra 5-45 min mellom å de er ikke så kjempe vonde heller... hjeelp...hehehe..noen som har opplevd dette??? takk for kjappe svar
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 føden vet vel best. ta en telefon.
lucky1 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 det er nok false rier....jeg har hatt masse av dem, sukk
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 hei, med min første opplevde jeg 5 dager før jeg faktisk fødte å ha uregelmessige men til tider nesten regelmessige små vonde kynnere. Var HELT sikker på at jeg skulle gå i fødsel den dagen men det skjedde jo ikke. Stoppet opp etter en god del timer, kanskje 4-5 timer om jeg husker rett. Men hos deg har det jo vart en stund så kan jo være begynnelsen på noe da:) du får se om det tar seg opp utover dagen. Prøv å hvile så mye du kan i tilfelle det ikke er falsk alarm;9 lykke til
rødt&blått Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Det skjedde med meg sist, og hadde det sånn i 5-6 dager. Noen ganger var de regelmessige og alle var vonde nok til at jeg ikke fikk sove. Måtte bli satt igang tilslutt, men var da helt utslitt. -så ikke gå over mange dager sånn! Ring føden, så kanskje du kan få noe akupunktur eller noe annet som demper/effektiviserer. Lykke til!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er nok sikkert maserier eller falske rier....Ganske vanlig å ha det når man er andregangs eller mer. Men jeg kan si at mine rier med nr 2 faktisk ikke var vonde, men så gikk fødselen unna på 50 min også da. Men regelmessige skal de være før det er ordentlige rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå