Gå til innhold

Hvar er normal alder til første kinobesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at det kommer an på barnet og filmen, men når var dere første gang på kino og hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har vaert rundt to. Eldstemann saa Elias og Kongeskipet og elsket det, mellomste saa Kong Fu Panda og koste seg ogsaa, men sovnet da det var 20 min igjen. :)

Skrevet

Vi var på kino i helgen for første gang. Knotten min er rundt 3 år. Det var gøy og fristet til gjentakelse:) Vi så lillebror og knærten, som forøvring var en drittfilm, men så lenge knotten koste seg, så gjorde jeg det også.

Skrevet

Eldste var litt over 2 år da vi var på kino første gang. Vi så Byggmester Bob og det gikk kjempefint. Hun storkoste seg, men tror at 1 time var akkurat passe lengde. Iallefall ikke lenger.

Skrevet

Vesla var 2 år, hun holdt bare ut i 15 minutter. Heldigvis var vi i privat kino så vi kunne pause filmen og se resten etterpå.

Skrevet

min gutt var 3 år og filmen varte bare i 1 t og 10 min:) satt å måpte og dytta inn popcorn under hele filmen han ;)

Skrevet

Gutten vår var 3 år. Har sett istid3, G-gjengen, Pass opp! og Lillebror og knerten. Stor kosa seg på alle sammen =)

Skrevet

Den yngste min på 2,5 er også veldig glad i å se på film. Hun var og så på Laban i høstferien og det var stor stas. Nå tenkte vi å gå på knerten med eldste på 6, tenkte egentlig at hun minste var for liten. Men kanskje ikke????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...