Gå til innhold

Drama for ingenting.....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

FRUSTRERT frue her.

Ble sendt med ambulanse (!!) til sykehuset, natt til i går, pga rier med 5 og 10 min mellomrom, modent, avflatet og EN (!!) cm åpning. Som jo er ingenting.. Riene var uregelmessige og lite smertefulle. Vel, noen var ganske smertefulle, og ble forsterket av humpingen i den drittambulansen, men jeg følte ikke på meg at noe var "igang" likevel. Det kjentes bare ikke sånn ut på kroppen..

Ble sjekket på sykehuset når vi kom fram (dvs etter 4 timer), ingen framgang.. Og gjett om riene har dabbet av !!! Så nå sitter jeg her da.. Ingenting skjer. Bortsett fra ekle mase/modningsrier. Føler meg jæævli snytt!

Har termindato idag. Fy faen for noe jævla dritt. Nå er jeg skikkelig forbanna.Hvor lenge skal man gå med sånne møkkarier?!? Jeg blir gæren, det er helt sikkert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt råd til deg da, er sex! og jeg er sikker på at du vil få fortgang på ting nå når du har komt så langt i modningen!

Lykke til :)

Skrevet

Ja, her skal ALT prøves! Har vært og gått en god stund nede i byen, og jeg kjenner at riene tar seg veldig opp. Kjedelig at de roer seg ned igjen.. Tålmodighetsprøve!

Skrevet

skal jeg være ærlig, så synes jeg at du tar på vei for ingenting. Vær glad at du fikk ambulanse, vær glad for at du snart skal føde, og at du er i trygge omgivelser. OG vær GLA for at du fikk gå til termin! Jeg fødte i uke 32, og lillegutten min ligger nå på nyfødtintensiven og blir behandlet der. jeg misunner dere som faktisk får gå til termin, og føde friske og fullbårne barn.

så slutt å syt, vær så snill!!

Skrevet

Huffa, det hørtes ikke noe særlig ut nei. Rare greier detta med riene, at de bare kan stoppe opp på den måten der? dårlig gjort. Skjønner du blir frustrert, må vel være lov det!

Håper at bebisen har det bra og at dere får en fin fødsel når det sikkert snart trår til!

Lykke til med det=)

Hilsen oss..

Skrevet

Helt enig med deg "toca-prins06+oktoberprins". Generelt alt for mye klaging. Merket det selv den gangen jeg holdt på med IVF-forsøk. Den gangen skulle jeg ha gjort alt for å få lov til å være kvalm, ha bekkenløsning eller gå på overtid. Man skal være glad bare man får lov til å oppleve og være gravid, samt å få gå til termin.

Jeg har termin i morgen. Jeg gjør ingenting spesielt for at det skal komme i gang bortsett fra modningsakupunktur. Det viktigste er at babyen kommer når den er klar og er frisk og rask! Når man har ventet i over fem år spiller ikke en dag fra eller til noen rolle.

Skrevet

enig med "gullet", det må da være lov å bli frustrert!det virker jo som om damene her inne har medfølelse med dem som ikke går til termin og som opplever ting man helst ville vært spart for.

så selv om de det gjelder selvsagt ville gått til termin osv, må man da ha forståelse for at andre sliter med andre ting og "klager" over andre problemer.

tror nok HI også er glad for at hun gikk til termin og alt det, men jeg må si jeg skjønner henne godt!

om det tok 4 timer å komme til sykehuset vil jo det si at hun ikke akurat er nærmeste nabo...og at riene da avtar, må jo være føles kipt.

alle er forskjellige, og alle har forskjellige "problemer".i et forum som dette bør det være åpent for å klage uten at man skal rangere noen problemer som mer viktige enn andre.

til HI...håper det skjer noe hos deg snart.ikke koselig å gå slik når man merker det er noe på gang:-)

lykke til i alle fall!!!

Skrevet

vet selv at jeg syntes småting va kjempealvorlige og problematiske før jeg opplevde noe som virkelig satte livet mitt på hodet.

er fullstendig klar over at alle har problemer av forskjellig grad, men man kan trenge en liten vekker for å gjerne se lysere på ting av og til.

Skrevet

Det er lov å være lei!! Problemene en har er ut i fra de forutsetningene og erfaringene man selv har. Her har kanskje HI ikke fått barn alt for tildlig før, eller hatt problemer med å få i det heletatt. Men likevel må hun få lov til å utrykke at hun er missfornøyd. For å dra ting langt, så skal ingen her i landet klage på lite penger etc, når en vet at det er land i verden med 75% arbeidsledighet og ingen form for sosiale støtteordninger, der barn sulter i hjel..... Som sakt for å dra ting laaaangt. Jeg vet det er mange som sikkert synes jeg er provoserende nå, men helt på slutten så er man LEI!!!! Uansett hvilke forutsetninger man har. Jeg for min del ser helst at lille kommer NÅ, for jeg er overlei!!!!!!!

Og HI; Jeg håper det skjer noe for deg snart, og ønsker deg masse løykke til!! :))

Skrevet

åhh, da hadde jeg vært sur, vi hadde termin samme dag, den dagen er sikkert forbannet =/ hehe. ganske fortvila selv om dagen..

syns det er kjempe trist for deg med den prematurebabyen, skjønner at det er tungt for deg. men syns man må for uttrykt seg litt her.

Skrevet

ja, helledussen! alle må bare mene det de vil. prøvde bare å sette det i en litt annen vinkel. som kaaanskje kunne få HI til å vise litt taknemlighet for all hjelpen hun fikk/får istede for å forbanne den...

var igrunn bare det jeg ville ha frem... og det må være lov...

Skrevet

nå har jo ikke HI selv kommentert noe her, så jeg regner vel med at det ble både fødsel og baby etter hvert.

tror ikke det var for å være utakknemmelig hun skrev innlegget, men man blir frustrert og da er det godt å få det ut:-)

det er lov å si hva man mener, men det blir litt drøyt å nesten kalle noen utakknemmelige.

Skrevet

ja, hun har nok fått babyen og er glad og fornøyd... forhåpentligvis :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...