Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Han har en mild form av OAVS. Takk og lov for at vi har fått diagnosen nå. Det kommer til å bli mye lettere for oss å få hjelp i senere tid hvis det skulle være noe. Mamma sin tøffing!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Forstår hva du mener med endelig. Da har en noe å forholde seg til, og som gjør at en lettere finner informasjon. Og dette letter mye, selv om en skulle ønske at alt var i orden.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Så bra! Vet hvordan det er å ikke få noe hjelp fordi man ikke har noen diagnose. Er utrolig slitsomt, og kan tenke meg dere er utrolig letta over å "endelig" ha fått en diagnose =) Men jeg må bare spørre, hva er OAVS? Aldri hørt om
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 http://www.sjeldnediagnoser.no/?k=sjeldnediagnoser/Hemifacial%20mikrosomi&aid=8681 Ja det var skikkelig godt. Jeg har "visst" dette hele tiden. Men legene har ikke vært like "effektive".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå