Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har de siste netterne våknet gjennomvåt i svette. minner meg om når jeg ammet, da jeg kunne våkne opp i en klissbløt seng. Jeg blir med en gang paranoid siden jeg har vondt i brystene i tillegg til at jeg har for første gang klart å utsette mensen med nuvaring, så begynner nå å tenke tanken på at jeg kanskje egentlig er gravid?? Jeg har silikon i brystene så det kan jo også være noe så enkelt som en brystbetennelse, men det kjennes ikke slik vondt ut heller.... Noen som har erfaring med sånne svettetokter, eventuelt opplevde det i starten av et svangerskap? Det passer seg helt sinnykt dårlig med å være gravid akkurat nå så jeg har bittelitt noia. Å ja jeg vet det er bare å ta en test, men testet for en uke siden, å vil heller høre andres erfaringer før jeg atter en gang tisser pinne
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid. Helt ille, måtte sove på håndklær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå