Rødhette <309+<312 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 syns det er så vanskelig å vite hva jeg skal kle på lille gutten min, som er 4 mnd. når vi triller tur har han hatt på ull innerst, ullsokker og tynn fleece dress og lue, i vognen ligger han på ett lammeskinn i en voksi urban pose. dette har han hatt på når det har vært mellom 5-10 grader, når det har vært litt over 10 grader har jeg åpnet posen litt. men når det begynner det å bli kaldere, under fem grader og nærmere null grader, så er jeg usikker på hva jeg skal ta på, skal jeg ha en tykkere dress inni posen? jeg har sånn bamse dress, (cubus, og H&M) er de varm nok? hva har dere på babyene deres?
Willy Wonka Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Da jeg hadde så liten baby hadde han ullundertøy og tynn fleezedress eller tynn ulldress, lue og votter når det var på det kaldeste, altså minusgrader, i en slik pose. Han var mer enn varm nok.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Min lille på 2,5 mnd ligger ute og sover nå (ca 4 grader ute her) har nå på seg strømpebukse, en tynn buske, body og jakke med hette på. Alt i bomull. Hun ligger i en termopose oppi vognen. Akkurat passe varm når jeg tar henne opp.
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jenta mi på 4 mnd, har på seg ull strømpebukse , bukse og body, ullsokker og bamsedress på seg å ligger oppi en vognpose i vognen, ikke voksipose vel og merke. Synes selv det er vanskelig å kle på de små i disse dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå