Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ingen magefølelse selv.. Har ei jente fra før, og syns svangerskapet har vært ganske likt da jeg gikk med henne.. Mine "ting" da : Positiv test 5 dager før ikm... Kvalm med oppkast fra uke 6 Lyst på masse mat, gjerne feit usunn mat Ikke lyst på brød Ikke godtesug Tja...kommer ikke på mer jeg Er 13+4 i dag, så noen uker til ul...
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2009 Spennende... Flere??
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg tipper jente;-) Skal til ul i morgen å er så spent,var på ul for 3uker siden å da sa dem de TRUDDE det var en gutt,men jeg er ikke sikker jeg assa,har sånn jente følelse og eldste gutten sier jente og mannen min var å så sikker på jente...men men spiller jo egentlig ingen rolle da bare barnet er friskt;-) Men det har jo skjedd før at dem har tatt feil hehe...vi får se,så spent på å se lille venn i magen igjenn;-) Er 17+5 i dag...
Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2009 Lykke til på UL i morra da Mannen min er sikker på at det er jente vi venter, men jeg er litt i tvil.. Er spennende da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå