Rebekka og tre vidundere Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg bare lurer. Synes alle sier at barna må være inne når de er syke. Gutten min på snart to år hoster masse og har snørr. Ingen feber og god allmenntilstand. Han sover vanligvis alltid ute, men hva gjør jeg i dag? Det er sol og fint vær, men kun 4 grader i skyggen. Undrende...
bambi på isen Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hadde tatt han ut jeg, så lenge han ikke har feber og ikke blir kald, så har han bare godt av frisk luft :-)
Underveis --> Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Syk og syk, fru Blom... En ting er om barnet har feber. En annen ting når de bare har en forkjølelse. De kan jo ikke bures inne heller! Er han i fin form er det da bare å gå ut, spør du meg. Kle på litt godt i halsen og en god lue, så går det så fint atte. Antakelig har kroppen hans bare godt av litt frisk luft!
Hera Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hadde helt klart latt han få ligge ute å sove. God bedring til han:0)
The Bad Gal Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Hvorfor skulle du ikke ta han ut? Snørr og hoste betyr ikke at man må være inne, bare godt med frisk luft i systemet! Er jo bare å kle han forsvarlig, så går det helt fint.
Anne-B. Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Ofte er inneluft årsaken til at man blir og forblir syk, fordi man er inne og puster inn bakterier og virus som man har pustet, hostet og nyst ut. Det er bare en av grunnene til å lufte godt hjemme, så får man heller kle mer på seg. Jeg hadde tatt ham med ut på en luftetur.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Takk, damer. Jeg har samme oppfatning som dere. Husker bare at de på helsestasjonen sa at syke barn bør være inne. For ikke å snakke om min mor. Hun sier alltid at jeg ikke må ta ut syke barn. Da blir det tur ut på oss. Han får ligge godt innpakket i vognen og jeg får luftet vettet og trimmet: Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå