Reveenka Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Gjør et siste forsøk - kanskje det er noen og smugkikker her av og til? Hadde vært hyggelig med litt selskap av gamle dibbere c",)
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Hei og hopp! Jeg er her innom av og til-- og denne uken kanskje masse! Nøffer hjemme alene og synes det er teit å måtte være hjemme selv om jeg føler meg frisk
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er jo alltid her:-) Men har igrunn ikke hatt stort å melde på en stund:-) Ellers er det jo kanskje sånn at alt har sin tid, eller alt har en ende... Kanskje vi har "vokst" fra siden?? Men for meg som er hjemme er det alltid moro med selskap på nett;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Og god bedring til svin & glede ;-DD
Reveenka Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2009 God bedrig, øfføff! Kanskje du har rett, msb - kan jo være derfor det har blitt veldig rolig her. Men savner all den morsomme praten vi har hatt her inne c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Det gjør jeg også.... har ledd så mye her inne og savner det virkelig. Kanskje har vi fått for store barn, du vet kjøring fra det ene til det andre. Eller så er det kanskje som jeg sa i det andre svaret, alt har sin tid....
Reveenka Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2009 Du har nok rett - jeg har faktisk vært på dib siden min første, og det er ti år siden i disse dager! Ser ut til at det bare er oss her - hvertfall i kveld. Men jeg prøver i morge likevel jeg c",)
Ronja65 Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Du har så rett reven... er ikke innom så ofte, da de fleste nå er på FB... Du og resten av gamlingene får ta og finne oss på FB da:-) Ellers så har jeg og Tonetrollet kommet hjem fra New York i dag.... Helt topp....skal prøve å finne sengen nå, har heldigvis fri på dagen i morgen, da jeg skal på nattevakt... så jeg fortsetter bare New York tiden lit til:-)
Superlis Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Hei hopp..hadde vært gøy og fått litt liv her igjen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå