Gå til innhold

Å jobbe i samme barnehage som sitt eget barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå starte å jobbe i barnehagen til sønnen min (snart 4 år), noe som kan være en utfordring kan jeg tenke meg, men det skal nok gå bra til slutt.

Jeg kommer til å jobbe på samme avdeling som han, men den avdelingen er delt i to, så jeg blir sammen med den andre gruppa. Det er kun ei dør som skiller oss da.

Har vært en dag på jobb forrige uke, gikk greit i perioder, og i perioder hang han veldig på meg. Verst var det under først måltidet, han slo seg helt vrang, og fikk til slutt spise sammen med oss.

Så er det noen med erfaring, og tips til hvordan vi kan gjøre ting på best mulig måte?

Jeg har tenkt litt på om kanskje vi bør være litt "hard" mot han, og "tvinge" han til å spise å være sammen med sin gruppe, slik at han ikke får viljen sin?

Ting går jo seg til når jeg skal jobbe der for fullt, men det er denne startfasen jeg ønsker skal gå best mulig ;)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ting tar litt tid å bli vant til, jobbet fast et år i samme bhg som min datter. vi var på forskjellige avdelinger, for meg gikk det greit og var fult akseptert at jeg tok meg litt ekstra av henne innimellom. eks vi møtes på lekeplassen, spesielle samlinger ol. men var samtidig veldig klar på at dette er din avdeling og her skal du være- mamma skal være på den avdelingen.

gikk helt fint :-)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...