Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er gravid med nr 3... og heldigvis så er sexlysta her enda :) og det er jo fantastisk! men det gjelder å bruke fantasien etter kvart som kroppen blir tyngre og større :)

har bare eit spørsmål som eg lurer på : er det flere som føler at dei er blitt "videre" i skjeden når dei er gravide? kan ikke huske dette fra forgje gang ??? :) hmmmm...håper det går tilbake igjen!!! må vell begynne å knipe igjen...lett å begynne, men det er lett å glemme det og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da =)

Jeg har ikke samme problem som deg, for er 20 år og førstegangsgravid. Jeg svarer deg like vel, for jeg har nemlig hørt om flergangsfødene som blir videre. Kroppen tilpasser seg jo, og nå vet nok kroppen din hva den skal igjennom i og med at det har skjedd to ganger før =) Tror nok dette er helt vanlig! Lykke til med knipeøvelsene :)

Skrevet

Er førstegangs, men har fått kommentar fra typen at det er blitt noe hovent der nedentil hvertfall, men om han mente jeg hadde blitt videre husker jeg ikke helt.. Jeg føler ikke selv jeg er bliltt det, men uansett så er det hvertfall ikke noe unormalt.. Mer enn det kan ikke jeg si, er vel noen flergangs som vet bedre ^_^

Skrevet

Jeg er veldig hoven der, gjør igrunn litt vondt i starten... hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...