Gå til innhold

Hadde dere nattmat i bryllupet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser gjestene det, eller er folk så mette etter middag og kaker at det er bortkastet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde nattmat... Eller vi satt fram rester i fra koldtbordet.. Og jaggu gikk det med...

Har vært i bryllup med og uten nattmat...Og er kommmet til konklusjonen at nattmat er et must... Vi holdt på å dø av sult nå kl 23 i det bryllupet uten nattmat..Gikk når kl var 01 og rett i en hamburgerkjappe...

Skrevet

Vi hadde ikke det, men vi hadde ganske sen middag og påfølgende kaffe og kaker. Vi fat med frukt og snacks stående fremme etter at kakene ble ryddet bort, så tror ingen følte behov for nattmat før festen var over.

Vi hadde bryllupet i festlokaler, og kunne ikke ha dem lenger enn til klokken to om natten, så det ble ikke så veldig sent uansett.

Skrevet

Vi hadde ikke det. Men vi hadde litt sen 4 retters middag, ventet da med med kakene. Tror vi satt de fram rundt ca 23.00-23.30... så ingen klaga hos oss.

Skrevet

Pølser med lompe/brød. Gjestene spiste i snitt 1 pølse hver fant jeg ut, ut i fra mengden som var igjen dagen derpå ;o)

Skrevet

Vi hadde ikke det, alle var mette og fornøyde etter en femretters, festen var over kl 22 så nattmat hadde uansett ikke vært aktuelt.

Skrevet

Er enig med De tre gull her om at nattmat er et must ;o) Festen vår varte til 05, så da var det helt klart nødvendig.

Skrevet

Hvor lenge har dere lokale ? Naar er middag og evt kaker?

Vi hadde lokalet til 0200 , middag kl 18 kaker kl 23 og da trengte vi ikke nattmat...

Holder du paa til kl 0500 boer du nok ha noe nattmat ?

Skrevet

Ja det hadde vi, og min erfaring fra eget og andres bryllup er at det blir spist nokså store mengder med nattmat (selv om festen er ferdig i 02-tida).

De fleste setter seg vel til bords i 16-17 tida, kaker ca 19-20 også nattmat i 24-tida.

Skrevet

Jepp. Bacalao, med rundstykker til. Det var nyydelig og ble veldig populært. Heldigvis var det mye igjen til restelaget neste dag. :))

Skrevet

ei venninne av meg hadde pølse med brød til nattmat, og det synes jeg er genialt!

slippe de suppetallerkene etc:)

Skrevet

Litt usikker, men vi har leid lokalet for hele helgen, hele søndagen inkl. I reglementet står det at vi må være ute til 02.00, men ettersom vi har leid hele dagen etter også så tror jeg vi kan være der litt lenger. Må høre litt nærmere.

Middagen blir (om det går som planlagt) kl 17. Kaker kl. 20-21.

Nattmat kl 01? Pølser var en god idè. Pølser koster jo uansett ikke mange kronene så om ikke alle spiser er det ingen formue ut av vinduet ;-)

Skrevet

Vi hadde en kjempegryte med lapskaus som ble servert rundt midnatt. Var enkelt men veldig populært.

Koldtbord til middag og snacks etter kakene

Skrevet

Hehe, ja. Faren min insisterte på at det måtte være silt ertesuppe ;) Så det ble det, og gjestene virket veldig fornøyde med å få et varmt måltid da festen trakk ut i de små nattetimer.

Skrevet

Vi hadde middag for nærmeste kl 14, kaker et par timer etter det. Når resten av gjestene kom kl 6 ble det grilling utover kvelden med påfølgende kakerester. i 02.tiden om natten lagde vi til rømmegrøt og slatmat, altså spekekjøtt og diverse. Kjempegodt :)

Vi hadde festen vår hjemme i hagen i et telt...

Skrevet

Vi hadde ikke, var kjempe sulten når jeg kom på hotell rommet, gravid var jeg også, så jeg trengte mat. Tror aldri hotellet har fått frokostbestilling så tidlig fra et brudepar før som de fikk fra oss, he, he... :-)

Var i bryllup hos ei venninne 1 år etter vårt, de hadde nattmat og det var kjempegodt. Var noe suppe vi fikk servert, og alle spiste av hjertens lyst!!

Skrevet

Vi hadde og det var veldig populært.

Smakte kjempegodt med pølser,lomper,brød og godt tilbehør.

Skrevet

Ja, her var det veldig populært.

Vi hadde spekemat med eggerøre, potetsalat, melon, flatbrød osv, osv.

Det gikk med det meste. Godt med saltmat utpå natta. Det var jo tross alt en 3-4 timer siden kakene ble spist:)

Skrevet

Vi hadde forresten middag kl 17, kaffe og kaker kl 21, og nattmaten kl 01.

Festen varte til 05 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...