Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både du og partneren hadde vært så flinke og sluttet røyke og snuse for flere år siden, men så oppdager du nå at han har sprukket og snust i smug i to måneder.

Vil gjerne ha noen tanker om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ok følt meg litt "snurt", men så hadde jeg tenkt; "han er voksen og kan ta avgjørelser over sin egen kropp".

Hadde ikke følt meg særlig bra mtp at han hadde måttet gjøre det i smug fordi han hadde vært redd for hva jeg ville ha sagt. Bedre å være åpne mot hverandre!

Skrevet

Jeg hadde vel med et skuldertrekk sagt " så dumt av deg", spurt om han ønsket å slutte igjen og om det var noe jeg kunne hjelpe til med i den sammenhengen. Vil han ikke slutte igjen, så er jo det hans egen sak, men jeg ville ikke gjort noe videre nummer ut av det.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt irritert på at han hadde sjult det for meg, men også satt pris på det, for her i huset klarer jeg ikke å slutte hvis ikke han også slutter med meg.

Skrevet

Jeg ble skuffet og lei meg da jeg oppdaget i går at han har holdt dette skjult for meg.

Vi prøver også å bli gravide og vil da at vi begge skal være mest mulig fri for giftstoffer i kroppen.

HI

Skrevet

Kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Tusen takk.

HI

Skrevet

Skjønner du ble skuffet, men han er jo voksen og tar sine egne valg.

At han snuser vil nok ikke ha så mye å si på om dere blir gravide eller ikke. Blir litt overreagering hvis han får "skylden" for at dere ikke er gravide da.......

Skrevet

Ja, han er voksen og kan gjøre som han vil, men det er det at han har holdt det skjult for meg som er skuffende.

Gir ikke han skylden for at vi ikke er blitt gravide. Har nettopp begynt. :)

HI

Skrevet

Eh....jeg for min del syns du overdriver litt. Men det er nå min mening. At han skjulte det for deg....han hadde kanskje grunn til det? Vet ikke, men høres ikke så kjempe ille ut i mine ører (øyner når jeg leser).

Skrevet

Det er derfor så fint med tilbbakemeldinger. For å sjekke litt om jeg overreagerer. :-)

HI

Skrevet

Hvorfor legger du det ikke ut på skravle selv??

Skrevet

Fordi jeg tar meg den frihet å være anonym.

Skrevet

Da legger jeg innlegget ditt ut der for deg :o) Skjønner godt at du reagerer på at han skuler det for deg. Men si til ham at du vet det og ikke bli sint på han da :o) Kjedlig for han at han var svak og sprakk, men du er jo kjempeflink som klarer å holde deg røykfri :o)

Skrevet

Jeg hadde syntes han var veldig dum, men absolutt ikke blitt snurt eller såret. Livet er for kort :-)

Skrevet

Takk for svar.

Han har kastet det han hadde og vil på ny prøve et liv uten nikotin.

HI

Skrevet

Jaja..han har abstinenser her nå...

Ikke overraskende.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...