Gå til innhold

sendte mld til bf om at dattern hans var syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hele 2.etasje ligger rett ut pga svineinfluensa, og det vet han. Da jeg sendte mld om at lille jenta vår hadde feber, og muligens har svineinfluensa fikk jeg til svar: "Jeg våknet av at jeg måtte spy...lykke til, klem"..Han har alltid vært selvopptatt, men denne tok kaka synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke poenget her jeg....

Skrevet

Jo nå skjønte jeg det. At du ville han skulle skrive god bedring til jenta...

Skrevet

Nja, han kunne vel skrevet noe sånt som: Huff da, svineinfluensa.. Er du sikker på at det er det? Gi meg oppdateringer utover, får håpe hun ikke blir kjempedårlig. Stakkars jenta. Gi henne en god klem fra pappa og si god bedring.

Når det er sagt, ville jeg ringt istedenfor å sende melding når det gjelder sånne ting. Men jeg vet jo ikke hvordan komminukasjonen er mellom dere.

Uansett, god bedring:)

Skrevet

Mannfolk tenker ikke alltid sånn som vi vil:)

Skrevet

Hva man ikke får lagd et problem ut av sier jeg bare.

Skrevet

He he, sier du det;) Har begynt å skjønne det, etter snart 10 år med samme mann.. At han aldri lærer;=)

Skrevet

Høres ut som xn min.. når jeg ringte han og fortalte hva de hadde sagt på legevakten, at barnet måtte legges inn siden hun ikke ble bra igjen av influensaen, så sa han bare: Jeg må jobbe kjempemye denne uka! Kommer til å være helt utslitt til helga.....

Hallo????

Mannfolk slutter aldri å sjokkere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...