Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 hele 2.etasje ligger rett ut pga svineinfluensa, og det vet han. Da jeg sendte mld om at lille jenta vår hadde feber, og muligens har svineinfluensa fikk jeg til svar: "Jeg våknet av at jeg måtte spy...lykke til, klem"..Han har alltid vært selvopptatt, men denne tok kaka synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Jo nå skjønte jeg det. At du ville han skulle skrive god bedring til jenta...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Nja, han kunne vel skrevet noe sånt som: Huff da, svineinfluensa.. Er du sikker på at det er det? Gi meg oppdateringer utover, får håpe hun ikke blir kjempedårlig. Stakkars jenta. Gi henne en god klem fra pappa og si god bedring. Når det er sagt, ville jeg ringt istedenfor å sende melding når det gjelder sånne ting. Men jeg vet jo ikke hvordan komminukasjonen er mellom dere. Uansett, god bedring:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Mannfolk tenker ikke alltid sånn som vi vil:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Hva man ikke får lagd et problem ut av sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 He he, sier du det;) Har begynt å skjønne det, etter snart 10 år med samme mann.. At han aldri lærer;=)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Høres ut som xn min.. når jeg ringte han og fortalte hva de hadde sagt på legevakten, at barnet måtte legges inn siden hun ikke ble bra igjen av influensaen, så sa han bare: Jeg må jobbe kjempemye denne uka! Kommer til å være helt utslitt til helga..... Hallo???? Mannfolk slutter aldri å sjokkere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå