Gå til innhold

Fotballtur til England...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi kjæresten min gave og vi drar på premier league kamp i desember,jeg har fått et tilbud fra fotballtur.no som er kåret til norges beste og rimeligste. Jeg sendte først inn en forespørsel og fikk til beskjed at henvendelsen min var sendt til Covent Garden til hun som var ansvarlig for booking og sånn,fikk et pristilbud av henne 1) 274 pund for 2 netter på et bra hotell og billett til kampen på vanlige plasser,altså de kunne ikke si hvor hen på stadion vi fikk plass men de garanterte at ingen fikk "skymd sikt" noe jeg tror betyr dårlig sikt?? .

2) 384 pund for "executive seats midt på langsiden med tilgang til bar.

Mitt spørsmål er om det er verdt å betale en tusing mer pr pers for å få bedre plasser og kunne gå å ta seg en øl el.l før kamp og i pausa? For de som har vært på sånn eller har en gubbe di kan spørre :)

Under betaling står det at de trenger mitt kredittkortnr, utgangsdato og CVV nummer,altså de vil jeg skal ringe og si det eller sende det på mail,er dette trygt da? Man gir vel ikke ut sikkerhetskoden sin? Ble litt usikker her,de er veldig seriøse og har drevet med dette i mange år leser jeg, og aftenposten og dagbladet har kåret de til norges beste.

Litt langt dette, men håper noen gidder å lese og kanskje svarer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsopplysning: Alternativ 2 var med hotell det også altså :) .....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...