Gå til innhold

Nyforelska og fin....men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempeforelska og har det veldig bra, men det irriterer meg at han snur seg etter andre damer.....( skjønner ikke helt vitsen med det jeg da....?? En annen ting, hvordan kan jeg vite med sikkerhet at han er kommet over sin x...? Klart han sier det, og det er flere år siden bruddet, men han snakker stadig om henne eller hennes nye mann..små kommentarer i hverdagen liksom..er litt sårt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter er litt enklere enn oss jenter. De snur seg når de ser noe fint, og det kan hende at han er på talefot med eksen og mannen hennes. Selv datet jeg en fyr som var bestevenn med eksen, det taklet jeg ikke og jeg avsluttet hele greia før det ble noe seriøst.

Skrevet

Ok, men når han stadig nevner x når vi snakker a...sånn gjorde hun og jeg det, der har vi vært osv....t.o.m ville fortelle meg hvordan han fride liksom...ville ikke vite det jeg...:/ Håper han slutter med det, jeg synes det er litt vondt..

Skrevet

Da må du jo si det til ham - med mindre han jobber som synsk spåmann!

Han kan ikke gjette seg til hva du går og håper på...

Skrevet

En gang sa en mann til meg at han syntes jeg skulle slutte å se i vinduene når vi gikk gjennom byen. Jeg forsto ikke hva han mente, husket ikke at jeg hadde sett i et eneste vindu, men jo, sa han, jeg hadde nistirret inn alle butikkvinduer vi hadde gått forbi, og flere ganger nesten stoppet for å se nærmere på et par sko eller en kjole. Jeg bare så på ham og sa at det blir vanskelig å slutte med noe jeg ikke vet at jeg gjør engang, og dessuten hva er problemet for deg?

Da flirte han og sa det er sånn vi har det med damer. Vi vet ikke at vi kikker på dem engang, og husker det ikke etterpå.

Kanskje det er sant? Jeg har i hvert fall tenkt litt på det etterpå, og er mer avslappet nå.

Skrevet

jeg ville reagert absolutt!!

men jeg ville tatt det opp, sagt at det sårer meg, og at du lurer på hvorfor...

og hvordan er det han forteller snakker om slike ting ?

snur han seg i hytt å pine etter damer? greit at mange gjør det, men det finnes grenser og, ..

når det gjelder eksen, så er det ikke normalt å snakke om eksen daglig, er d noe som skurrer? visst har de delt mye sammen, men hvis han er kommet over henne, og de ikke har barn isammen, så ser jeg ingen grunn til det, hvis de da ikke er perlegode venner, noe jeg også ville ha regaert på????

snakk med ham, og diskuter alt du lure på...

jeg ville som sagt regert kraftig...............

men det er dermed ikke sagt at det trenger å være noe , men jeg ville hatt lunta ute, er han en skjørtejeger? hva er hans historie ang damer før deg ? det sier og litt om mannen !, og hvordan er han som person i forhold ?

lykket til!! :-)

Skrevet

Klart de snur seg... Alle menn snur seg. Trikset er å gjøre det sånn at ikke dama di legger merke til det, evt. la være å gjøre det når dama er til stede. Jeg legger aldri merke til at typen min snur seg, men jeg spurte han om det en gang (nettopp fordi jeg aldri har sett han gjøre det), og da sa han jo at han gjorde det ;)

Skrevet

Anonym 09:46!

"Alle menn snur seg"? Fordi om mannen din snur seg, er det ikke dermed sagt at alle andre gjør det! De som er forelska, og fornøyde med det de har, snur seg IKKE! Inkludert meg og min mann ;)

Og vi er såpass ærlige med hverandre, at hadde det motsatte vært tillfellet, ville han sagt det! :)

Skrevet

Ok: Kanskje ikke alle menn snur seg da... Men de aller fleste :)

Personlig ser jeg ikke noe galt i det, jeg da. Man blir jo ikke blind bare fordi man har en kjæreste/kone etc. (Og personlig er jeg faktisk litt "glad" for at han innrømmer at han snur seg av og til... Tror jeg ville blitt bittelitt skremt om han sa at han aldri gjorde det ;))

Skrevet

He, he.. Det med kikkingen ser ut som vi ikke blir enig med, fordi vi er forskjellige. Hvis det sårer deg at han ser, så ville jeg sagt det og bedt han tenke over hva han gjør. Jeg tror forsåvidt at dette er veldig uskyldig fra hans side.

Når det gjelder det å prate om eksen, så tror jeg det vil gå over etter at dere får deres historie å prate om. Når dere har vært på ferier i lag, opplevd ting sammen osv. Da er det det som dere har opplevd som vil komme opp i diskusjonen.

Jeg ville bare endret emnet og ikke deltatt i de diskusjonene :)

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å dumpe ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...