Gå til innhold

Hormoner 4 måneder etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som vet om det fortsatt er vanlig å ha masse hormoner (eller svigninger) etter fødsel? Det er 4,5 måneder siden fødselen nå, og jeg har plutselig begynt å få endel kviser (hvilket jeg sjelden har), og merker at jeg er ganske hissig innimellom... Det siste kan jo komme av manglende søvn, men virker som om det er mer enn det.

Jeg har fått resept på Cerazette, men ikke begynt ennå (har hørt så mye stygt om det at jeg ikke har kommet meg til å begynne ennå), så det kan ikke være det.

Noen som vet noe om dette eller har erfart det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fortsatt litt svingninger i humøret å snuppa er 10 mnd,, hehe=) kan bli veldig lett sur, men går fort over igjen.. jeg gikk på cerazette før og ble gravid begynte på de etterpå å har vært gravid igjen(spontanabort=() men sluttet bare på de etter det, for vi vil ha en til =) prøver ikke for harde livet men blir veldig glad om det skjer..så jeg har ikke å mye poitivt å si om de, men selv så kan eg ikke ha noen annen type prevansjon.så må vel buke de ettehvert..

Skrevet

Og jeg som trodde man var ferdig med dette hormontullet etter fødselen... :( Jaja, er vel ikke så mye å gjøre med det. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...