Elvirra Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Mange som har gått 2 uker over med nr2? Blir gal snart :/
maizi Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 En uke over her også....Vi KAN ikke gå en uke til!!!!! Når skal du på overtidskontroll?¨ Jeg skal i morgen pga stort barn og komplikasjoner sist, men har fått beskjed at om alt er fint så setter de ikke i gang. Ble satt i gang sist (før termin), og hadde veldig lyst å gå i fødsel av meg selv denne gangen, men ser ikke ut som det skjer. Var helt umoden for en uke siden. Gikk du over sist også? Noen tegn til at fødsel snart setter i gang? Lykke til, håper du er ferdig før du aner det!!
Elvirra Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal i dag faktisk:)Men de kan vel ikke si så mye der..Har ikke lyst å bli satt i gang,hørt det er fælt:/Førstemannn kom 3 dager over tida..Magen har sunket kraftig,veldig ømme bryster,sterke kynnere.Har du noen typiske tegn?
maizi Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hvordan gikk det på kontroll? Jeg har ingen tegn egentlig, en del kynnere men det jeg hatt så lenge så tror ikke det det har så mye å si egentlig. Vil helst slippe igangsetting jeg også, men babyen min er veldig stor så vet ikke hva somer best og verst egentlig. Gleder meg bare til alt er ferdig og jeg har baby i armene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå