Belladonna med to gutter Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg klikker hvis jeg må lese no mer!!!! Det er EGET forum nå!! Sykdomsdebatten! Takk
barney Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 Er det ikke bare å la være å lese de innleggene?....
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 heia. syns skravlesiden er for å skravle om alt alle og en hver måtte ønske!! er mye som blir spurt om igjen og igjen, og jeg kan godt sysn det er kjedelig - men jeg må jo bare la vær å åpne!!
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Men du gjør det jo... kan du ikke heller skrive på sykdomsida da, og be dem om å skrive der istedenfor her?
Spaniella Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Det er mye det er egne forum for, men er ikke hele poenget med denne siden at man skravle om hva man vil...? Dette opptar folk, da kan jo ikke noen bare bestemme at det ikke er lov å snakke om! Dropp å lese innleggene merket "vaksine", "svin" og "nøff", så skulle du slippe å irritere deg mer.
Belladonna med to gutter Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Når enkelte skriver her inne og beeeer på sine knær om at folk bruker sykdomsdebatten, pga angst og andre psykiske belastninger dette dritter gir, så synes jeg man kan prøve å respektere det faktisk...
♥Madame_Mim♥ Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er helt enig. Jeg er i tvil fra før, og det blir søren ikke bedre av alle de skremsels innleggende!! Trenger ikke gå inn på de heller, poenget kommer gjerne frem allerede på overskriften. Har bestemt meg for å ta vaksina, rett og slett fordi jeg ikke tør å la være. Jeg synes alle skal få bestemme selv om de vil ta vaksina eller ikke. Det er noe ingen andre har noe med, og ingen er dumme eller noe slikt pga de velger det ene eller det andre som enkelte mener her inne! La diskusjonen ligge...
Vårill Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg synes at folk skal få skrive om det de vil. Det finnes et forum for det meste, men erfaringsmessig så får man fortere svar om man legger det her. Skremmer det deg så får du heller la være å åpne de innleggene. Og om du sliter med angst pga. det her så synes jeg faktisk man skal vurdere å kutte ut hele BIM. Her skrives det mye rart, og man er nødt til å kunne ha et sunt filter på det. Om man ikke er i stand til det, så... Ikke for være ekkel med folk altså. Men det forumet her er for meg også... og jeg er mest opptatt av svineinfluensaen for tiden. -Takk!
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 28. oktober 2009 #11 Skrevet 28. oktober 2009 så hvorfor gjør du det selv da.....
Brava Skrevet 28. oktober 2009 #12 Skrevet 28. oktober 2009 Skal du bestemme hva som skrives om her? Er frivillig å være på denne nettsiden, og man kan skrive om hva man vil på en skravleside, om du ikke tåler det så logg ut..
*SmurfeMamma* Skrevet 28. oktober 2009 #13 Skrevet 28. oktober 2009 jeg mener også man kan få skrive om hva man vil her inne... jeg hopper over mange av disse svine inleggene, men leser noen... viss folk får psykiske lidelser eller blir så nervøse og redde av dette, så burde de igrunn holde seg unna hele nettstedet... man vet jo at det kan dukke opp ting her inne som kanskje ikke er for sjarte sjeler... sånn er det bare.... og man velger som sagt hva man vil lese selv...
Belladonna med to gutter Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2009 Var et tappert forsøk på å være litt greie mot noen. Men for all del
rødt&blått Skrevet 28. oktober 2009 #15 Skrevet 28. oktober 2009 "Det finnes et forum for det meste, men erfaringsmessig så får man fortere svar om man legger det her" -men hadde alle vært flinke til å legge ut nøffe-spørsmål, svar og linker +++ på rett forum, så hadde det da også vært flere til å svare der inne! -Dessuten er det noen som gjør overskriften litt mer spennende enn den er, så man ikke vet at innlegget dreier seg om svineinfluensa før man faktisk har åpnet det og begynt å lese.. Dårlig gjort for de som er lei av sånne innegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå