Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #1 Skrevet 27. oktober 2009 Legger dere til dem som barn på facebook eller legger dere bare til felles barnene? Jeg har lurt veldig frem og tilbake på dette, og skulle vel egentlig ha spurt barnemor hva hun synes, men vi har ikke noen dialog med henne i det hele tatt dessverre så føler ikke at jeg kan spørre henne heller. Har nå ikke lagt til mitt barn enda heller, men vil gjerne gjøre det. Men så føler jeg at det blir feil av meg og legge til bare felles barnet og ikke stebarna, for jeg er jo like gla i dem også og jeg er jo gift med pappaen deres så dem er jo like stor del av min familie dem også. Men samtidig så er jeg redd at stemor kan bli støtt av det hvis jeg legger dem med, og vil jo ikke det heller. Skulle vært et valg "stesønn" og "stedatter" da hadde man ikke trengt og tenke på hvordan man skulle gjøre. Men det finnes jo ikke, bare "datter" og "sønn" Vil gjerne ha svar fra andre stemødre, men tar gjerne imot meninger fra alle andre også.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke lagt til egne barn, så for min del tror jeg ikke det blir noe problem:) Men jeg tror ikke jeg ville lagt til mitt stebarn som sønn eller datter. Det er ikke mitt barn, selv om det er litt mitt også, hehe. Jeg hadde nok ikke likt at en evt stemor til mine barn hadde gjort dette... Dermed er det ikke så vanskelig valg for meg egentlig:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 ? Må du legge dem inn i den kategorien da? Eller mener du som venn gennerelt? Nå er ikke mine barn så store at de har facebook (jo, jenta på 5 har for gøy) men når den tid kommer så vil jo min samboer legge dem til som venner... Han har ikke skrevet at min datter er hans datter...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Ingen av dem som har facebook enda. Men jeg mener på informasjonen på min profil. Jeg vil jo gjerne legge til mine barn, men føler på en måte det blir litt feil og utelate stebarna mine hvis du skjønner. Derfor har jeg heller ikke lagt til mitt barn enda, men har tenkt mye på det, og har lyst til og gjøre det. Har jo lagt til alle mine søsken og foreldre der, så vil jo gjerne legge til barnet mitt også. Derfor jeg lurer litt, siden jeg vil jo hverken utelate stebarna som da kanskje blir skuffa, men vil jo heller ikke ta dem med hvis de fleste synes det er helt feil. Huff, kunne det ikke bare vært et valg "stesønn/stesøster". I dagens verden hvor det er så mye mine/dine/våre så burde det strengt tatt vært et valg. HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Har lagt til stebarna også jeg og man kan jo skrive komentarer under bildene så der har jeg skrivd stedøttre Jeg spurte barna først og de synes bare det var koselig....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har lagt dem til som "familie", jeg. Ville aldri lagt dem til som barn, de har jo en mor (selv om hun ikke er på Facebook).
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jo men det er jo ikke en valgmulighet og sette dem bare som familie. Må jo velge enten sønn, datter, mor, far søster eller bror. Jeg er da fullt klar over at dem har en mor og vil da på ingen måte ta over den rollen. Men når jeg har med resten av familien min så blir det jo litt feil og ikke inkludere stebarna også. Eller skal jeg rett og slett legge til bare mine barn og ikke bry meg om og fortelle verden at jeg har stebarn også?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Jo da, jeg fikk da som valgmulighet å bare ha dem som familie! I forrige uke. Har engelsk innstiling, men det burde jo ikke spille noen rolle?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har ikke lagt il noen barn, bare for å gjøre det minst mulig komplisert. Tror ikke barnemoren har noe imot om jeg gjør det, men greiest å la helt være syns jeg. Har barnemorens to eldste unger som venner på facebook, syns det holder. Vi kjenner vår familie, og det er igrunn det viktigste. Om andre lurer så får de heller spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå