Gå til innhold

Huff, dette er vondt......:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6 har fått svineinfluensa, fikk vite at han var syk før han kom hjem fra faren. Der hadde han vert i en uke. Tenkte som så at jeg viste jo at smitten ikke hadde vert her i huset, så jeg sendte min datter på 1 år til min mor. Hun var mye syk de 6 første mnd, og er jo så liten. Endelig er hun en god og rund baby. Var lenge veldig tynn!

Ååååh, kanskje jeg bare burde ta henne hjem, føler meg en smule hysterisk, men vill virkelig ikke at hun skal bli syk!

Hun har det fantastisk hos min mor, og det er jo kjempe snilt av henne å datteren min sånn på ubestemt tid....!

Men, jeg savner henne! Vet ikke når jeg kan ta henne hjem, en uke om bare lillegutt er syk, 2 uker om jeg skulle bli syk.... Hun har jo vert vekke før, men det som er vondt er at jeg ikke vet når hun kan komme hjem! Tenk om hun begynner å gå, da? har vert likefør en stund! Eller snakke mer... huff:( åååh, den dumme influensaen altså:(

et litt vondt mammahjerte i natten som trengte å klage litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også en sønn på 6 år som ser ut til å ha fått influensa nå.... er livredd jeg :(

har heldigvis ikke noen liten i hus, men allikevel :(

Skrevet

Tror jeg svarte deg på din tråd.

Livredd tror jeg ikke det er noen grunn til å være, ikke når de er så store... han har hatt feber på 40 på det høyeste og har det ikke bra. Men så får han litt medesiner, også roer det seg en stund....

Faktisk, før middag pratet han og gikk rundt, koste med marsvinene sine osv....

Er jo bare de i risikogruppene som det har gått gale med til nå....

Tror vi må slappe av litt, men ikke glemme å følge med...

Minstejenta er sent vekk fordi jeg tror ikke hun har et forsvar som sønnen min har.... han har faktisk bare vert skikkelig syk en gang, da hadde han vankopper. Så han tåler en del, tviler på at hun gjør det...

Derfor har jeg valgt å sende henne vekk.

Så tror du kan slappe helt av:)

HI

Skrevet

Du kunne jo bare latt være og fått hjem sønnen din før han var frisk da...

Skrevet

Jeg synes at du har gjort helt rett i å sende minstejenta til din mor. Jeg er selv gravid og kommer til å flytte til mine foreldre hvis noen i familien blir smittet. Håper at vi får vaksine snart siden både jeg og dattera mi på 2,5 er i risikogruppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...